آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

راهی آسان برای ورود به بهشت

شخصى محضر پیامبر اسلام ﷺ مشرف شد. حضرت ﷺ به او فرمودند: آیا مى خواهى تو را به کارى راهنمایى کنم که به وسیله آن داخل بهشت شوى؟

مرد پاسخ داد: مى خواهم یا رسول الله ﷺ!

حضرت ﷺ فرمودند: از آن چه خداوند به تو داده است انفاق کن و به دیگران بده!

مرد: اگر خود نیازمندتر از دیگران باشم، چه کنم؟

فرمودند: مظلوم را یارى کن!

مرد: اگر خودم ناتوان تر از او باشم، چه کنم؟

فرمودند: نادانى را راهنمایى کن!

مرد: اگر خودم نادان تر از او باشم ، چه کنم؟

فرمودند: در این صورت زبانت را جز در موارد خیر نگهدار!

سپس رسول خدا ﷺ فرمودند:

آیا خوشحال نمى شوى که یکى از این صفات را داشته باشى و به بهشت داخلت نمایند?

انفاق

یاری مظلوم

ارشاد نادان

کنترل زبان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد