آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

ابطال سحر وجادو

اول: نگاه کند جادوگر با چه چیزی او را جادو کرده است، وقتی که این را دانست که او مثلاً به وسیله گذاشتن موئی در جائی یا قرار دادن آن در شانه یا غیر آن، این کار را انجام داده است، زمانی که دانست آن را فلان جا گذاشته است، آن چیز را از آن جا دور کند و بسوزاند و از بین ببرد، با این کار جادوی او باطل می شود و اراده جادو نیز از بین می رود.


دوم: اگر جادوگر را شناخت، او را مجبور کند که سحرش را از بین ببرد و برایش بگوید: که جادویش را باطل کند و او را مجبور کند


سوم: تلاوت کردن، این تأثیر زیادی در دور کردن و ازاله کردن جادو دارد: به این صورت که بر شخصی که جادو شده در ظرفی آیه الکرسی و آیاتی که در سوره اعراف و یونس وطه در مورد جادو آمده را بخواند و همچنین سوره کافرون و اخلاص و معوذتین را نیز خوانده و برای شفاء و عافیت او دعا کند، به خصوص دعایی که از پیامبر خداصلی الله علیه و سلم  ثابت شده است که به شرح ذیل است: «اللهم رب الناس، اذهب البأس، و اشف انت الشافی، لا شفاء الا شفاءک شفاء لا یغادر سقماً»


«بار خدایا، ای پروردگار مردم، این مشکل را حل بگردان و شفا ده که تو شافی هستی، هیچ شفائی جز شفاء تو نیست، شفائی که مریضی را در پی ندارد».


و همچنین دعائی که جبرئیل رضی الله عنه برای پیامبرصلی الله علیه و سلم  خواندند: «بسم الله ارقیک من کل شیء یؤذیک و من شرکل نفس او عین حاسد، الله یشفیک، بسم الله ارقیک».


«به نام خداوند به تو رقیه (تعویذ) می دهم که از هر چیزی که تو را اذیت می کند و از شر هر نفس یا چشم حسودی، خداوند تو را شفا دهد، به نام خدا به تو رقیه می دهم».

این رقیه را سه مرتبه تکرار کند و خواندن «قل هو الله احد» و معوذتین را نیز سه بار تکرار کند، این دعاها را در آب بخواند و شخصی که جادو شده از آن آب بنوشد و با باقی مانده آب، بر حسب حاجت یک مرتبه یا بیشتر غسل کند، به اذن خداوند این جادو از او برطرف می شود، علماء (رحمهم الله) نیز همین را ذکر کردند، چنانچه که در کتاب شیخ عبدالرحمن بن حسن رحمه الله در کتاب «فتح المجید» شرح کتاب «التوحید» در باب (ما جاء فی النشره) ذکر شده است و افراد دیگری نیز این را متذکر شدند.


چهارم: اینکه هفت برگ سبز از درخت سدر را بر دارد و آنها را بکوبد و در آب بگذارد و آیات و سوره ها و دعاهایی که بیان شد را در آن بخواند و شخص جادو شده از آن آب بنوشد و غسل کند، همینطور برای مردی که از همسرش حبس شود، هفت برگ سبز از درخت سدر در آب گذاشته شود و این سوره ها و آیات در آن خوانده شود، سپس آن شخص از آب بنوشد و غسل کند، به اذن خداوند متعال نافع خواهد بود.


و آیاتی که باید در آب و برگ درخت سدر برای جادو شدگان و کسی که از همسرش حبس شده و با او جماع نمی کند خوانده شود به شرح ذیلند:


1- قراءه فاتحه


2- خواندن آیه الکرسی از سوره بقره


3- خواندن آیاتی از سوره اعراف [آیات 106 تا 122]


4- خواندن آیاتی از سوره یونس [آیات 79 تا 82]


5- خواندن آیاتی از سوره طه [آیات 65 تا 69]


6- خواندن سوره کافرون


7- خواندن سوره اخلاص و معوذتین- سوره فلق و ناس- (سه مرتبه)


8- خواندن برخی از دعاهای شرعی، از قبیل:


«اللهم رب الناس، اذهب البأس، اشف انت الشافی، لا شفاء الا شفاءک، شفاء لا یغادرسقماً» (سه مرتبه) این خیلی خوب است.


و زمانی که با آن این دعا را نیز بخوانید: «باسم الله ارقیک من کل شیء یوذیک، و من شر کل نفس او عین حاسد، الله یشفیک، بسم الله ارقیک» (سه مرتبه) بهتر است.


و اگر این آیات و سوره ها را بر جادو شده چندین مرتبه بخواند و بر سر یا سینه اش دم کند، به اذن خداوند متعال شفا می یابد،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد