آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

آسترال

لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

جهت دیدن روح حضرت محمد(ص) در خواب

امام شعرانی می فرمایند که رسول الله ﷺفرمودند:هر فردی بااین الفاظ و شیوه بر من صلوات بفرستد, من را در خواب خواهد دید و کسی که من را در خواب ببیند در روز قیامت نیز من را ملاقات خواهد کرد, و کسی که در قیامت به ملاقات من نائل گردد او را شفاعت خواهم کرد, و کسی که شفاعت من شامل حال او شود, از آب حوض کوثر خواهد نوشید و پروردگار جسد او را بر آتش جهنم حرام خواهد کرد.


شارحین دلائل الخیرات همین مطلب را ذکر کرده اند و مازاد بر لفظ هفتاد مرتبه را نیر آورده اند

یعنی هفتاد مرتبه قبل از خواب خوانده شود.

 

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی رُوحِ سَیِّدِنَا مُحَمَّدِِ فِی الْأرْوَاحِ وَ عَلَی جَسَدِهِ فِی الْأَجْسَادِ وَ عَلَی قَبْرِهِ فِی الْقُبُورِ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد